Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dalsze jej przeglądanie jest równoznaczne ze zgodą na ich wykorzystanie. Polityka prywatności

Rodzaje Gwarancji

Rodzaj Gwarancji Opcje
Standard
  • Wsparcie techniczne w sposób, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom (telefon, adres e-mail, portal techniczny)
  • Door-to-Door
Standard Plus
  • Wsparcie techniczne w sposób, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom (telefon, adres e-mail, portal techniczny)
  • Pozostawienie uszkodzonej pamięci masowej u klienta
  • Door-to-Door
Premium
  • Wsparcie techniczne w sposób, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom (telefon, adres e-mail, portal techniczny)
  • Naprawa realizowana w miejscu użytkowania sprzętu (OnSite)
Premium Plus
  • Wsparcie techniczne w sposób, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom (telefon, adres e-mail, portal techniczny)
  • Pozostawienie uszkodzonej pamięci masowej u klienta
  • Naprawa realizowana w miejscu użytkowania sprzętu (OnSite)
Platinium
  • Wsparcie techniczne w sposób, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom (telefon, adres e-mail, portal techniczny)
  • Naprawa realizowana w miejscu użytkowania sprzętu w następnym dniu roboczym (OnSite NBD)
Platinium Plus
  • Wsparcie techniczne w sposób, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom (telefon, adres e-mail, portal techniczny)
  • Pozostawienie uszkodzonej pamięci masowej u klienta
  • Naprawa realizowana w miejscu użytkowania sprzętu w następnym dniu roboczym (OnSite NBD)